Waarom Arboz?

Het vinden en realiseren van balans tussen mens en organisatie
Medewerkers zijn in veel bedrijven het grootste kapitaal. Ze voeren niet alleen de benodigde werkzaamheden uit en zijn je grootste ambassadeurs, maar zorgen ook voor klantenbinding, motivatie, continuïteit en groeimogelijkheden. De kans op verzuim is voor veel ondernemers dan ook een groot risico.
In elke moderne organisatie staan duurzame inzetbaarheid en vitaliteit daarom hoog op de agenda. Arboz helpt ondernemers om hieraan invulling te geven. We merken dat ons eigen ondernemerschap ervoor zorgt dat we beter snappen wat onze klanten nodig hebben op elk moment. We hebben veel kennis en ervaring, houden van korte lijnen en gaan graag praktisch aan de slag. Vol positieve energie brengen wij bedrijven in balans!
Om onze kwaliteit te garanderen zijn we in het bezit van zowel de SBCA-certificering als de ISO 9001 voor Dienstverlening Arbodiensten.
Onze beloftes
1Jij kent ons, wij kennen jou
Je spreekt ons niet pas wanneer er iets aan de hand is. Jouw casemanager kent je bedrijf, visie, belangen en medewerkers. Zo kunnen we op elk moment van extra waarde voor je zijn. En jij weet ons andersom snel te vinden bij vragen.
2Geen gedoe
Verzuimsituaties zijn op zichzelf al vervelend, maar kunnen ook onnodig veel tijd kosten. Niet bij ons: we houden van een pragmatische aanpak waarmee we de lijnen kort houden en het proces snel.
3Zorgeloos ondernemen
Alles wat met verzuim en duurzame inzetbaarheid te maken heeft, kun je met een gerust hart aan ons overlaten. We werken nauw samen, maar verdelen slim de taken, zodat jij de focus behoudt op je bedrijf en het ondernemerschap.
Meer weten? Bel ons gerust 085 – 500 40 65
Ons team
Renée Bolwerk - Directeur
Sandra van den Bedem - Directeur
Sylvia Bernard - Vertrouwenspersoon
Wibecke Vinke - Case Manager & Planning
Richarda Eggermont - Casemanager
Chawila Hoolsema - Casemanager i.o
Jill Brouns - Bedrijfsarts
Renate Mogree - Officemanager
Jumbo Wahle
- Karin Wahle- van TilborgToen één van onze medewerkers uitviel keek Arboz naar wat deze persoon écht nodig had. Geen standaardprocedure, maar echt een oplossing die paste bij de situatie. Bij deze goede zorgen zijn niet alleen wij, maar ook onze medewerkers enorm geholpen.