Werken bij...

Casemanager Arbodienst (24 – 40 uur, Baarn)


Ben jij een gedreven, ondernemende casemanager én op zoek naar een nieuwe uitdaging? Zoek jij een organisatie die ruimte biedt voor eigen initiatief, ben jij een teamspeler en staat de menselijke maat bij jou altijd centraal? Dan is onze functie van casemanager arbodienst je op je lijf geschreven!

Dit ga je doen

Wij gaan door het vuur voor onze klanten, want wij krijgen er energie van als we hen uit de brand kunnen helpen. Om dat te bereiken moet je als casemanager hardwerkend, deskundig, enthousiast en toegewijd zijn. Én niet bang zijn om verantwoordelijkheid te nemen en te dragen.  

Als casemanager bij Arboz ben je natuurlijk een expert in verzuimbegeleiding en alle wet- en regelgeving hieromheen. Maar je bent vooral heel betrokken bij de klant en de zieke medewerker(s).  

Want in deze rol help jij de werknemer op een duurzame manier terugkeren naar het arbeidsproces. Ook werk je met de zieke actief aan het opbouwen van de inzetbaarheid. En je ondersteunt de werkgever op dossierniveau en bij het optimaal benutten van wet- en regelgeving.  

Vanuit jouw expert-rol help jij beide partijen verder met je heldere adviezen. Je fungeert als inhoudelijke sparringpartner en zet je met een tomeloze energie in voor zowel de werkgever als werknemer. Want hoe je het ook wendt of keert: de mens is altijd je focus.  

Dit ben jij

  • Je hebt een hbo-diploma op zak 
  • Je hebt ervaring in de verzuimbegeleiding en –preventie 
  • Je hebt affiniteit met HR en coaching 
  • Je bezit kennis over de Wet verbetering poortwachter 

Dit krijg je ervoor terug

  • Een marktconform salaris afhankelijk van je opleiding en ervaring 
  • De ruimte voor eigen initiatief en creativiteit 
  • Een gezellige werksfeer waarbij er, volgens onze idealen, oog is voor elkaar 

Dit zijn wij

Geen ingewikkelde termen, maar persoonlijk advies. Bij Arboz houden we van korte lijntjes en kennen we al onze klanten. Stuk voor stuk bevlogen mkb’ers die bij ons komen met allerlei vragen. We helpen ze bijvoorbeeld bij hun verzuimbeleid, schakelen een bedrijfsarts voor ze in of begeleiden een re-integratietraject. We houden niet van moeilijk doen en vragen ons altijd af: wat kan er wél?

Neem contact op

Wakkert deze vacature het vuur in je aan? Solliciteer dan gelijk en kom even kennismaken op ons gezellige en goed bereikbare kantoor in Baarn! 

Meer informatie?

Wil je graag meer informatie over deze vacature? Dat kan. Wij staan je graag te woord via:

Planner consulten arbodienst


Vaccature Planner consulten arbodienst

Zorg jij dat onze cliënten op tijd terechtkunnen bij de bedrijfsarts? Schep je orde en structuur in de planning met spreekuren? Houd jij je hoofd koel bij spoedjes? En heb je zin om samen met een hecht team het verschil te maken in de arbowereld? Laten we dan snel kennismaken! 

Laat zien wat je kan als planner

Als arbodienst zijn wij net even anders dan de rest. We zijn persoonlijk, informeel, schakelen snel én maken de bedrijfsarts toegankelijker. We zorgen dat onze cliënten snel op spreekuur kunnen en maken periodieke afspraken. Of eigenlijk doe jij dat! Als planner consulten zorg jij voor een efficiënte planning en ontlast je onze casemanagers die de cliënten inhoudelijk begeleiden. 

Even praktisch op een rijtje: 

  • Jij coördineert het gehele logistieke proces rondom spreekuren 
  • Jij behoudt overzicht en houdt het hoofd koel bij spoedjes 
  • Jij informeert zowel de medewerker als de werkgever 
  • Jij communiceert helder en stuurt uitnodigingen en reminders 
  • Jij regelt eventueel een tolk als dat nodig is 

Wij zijn Arboz

Medewerkers zijn in veel bedrijven het grootste kapitaal. Daarom ondersteunen wij mkb-ondernemers bij de preventie van verzuim én begeleiden we werknemers bij de re-integratie. Verzuimsituaties geven al genoeg gedoe, dus wij pakken het praktisch aan. We houden de lijnen kort, handelen proactief en denken altijd na over wat wél mogelijk is. 

Dit doen we vanuit ons kantoor in Baarn, vlak bij de A1 dus met de auto ben je zo bij ons. Liever met het openbaar vervoer? Neem de trein naar station Baarn en stap vanaf daar op een OV-fiets of in de bus. 

Wat neem je mee?

Als planner consulten… 

  • Geeft het jou een kick om de planning zo efficiënt mogelijk in te vullen 
  • Ga je correct om met de privacy van onze cliënten 
  • Schakel je snel en ben je erg behulpzaam 
  • Beheers je de Nederlandse taal goed in woord en geschrift 

Dit krijg je ervoor terug

  • Ruimte voor eigen initiatief, creativiteit en ontwikkeling: ervaring bij een arbodienstverlener is geen must! 
  • Een martkconform salaris en warm ontvangst in ons team 
  • Een gezellige werksfeer met collega’s die oog hebben voor elkaar 
  • De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken 
  • In overleg bepaal je grotendeels zelf jouw weekplanning 
  • Op woensdagen heb je met het hele team een werklunch op kantoor 

Enthousiast?

Ben je enthousiast geworden? Dan ben je van harte welkom voor een kop koffie en kennismaking op ons kantoor aan de Baarnsche Dijk 4F in Baarn. Stuur jouw cv met motivatie naar Renée Bolwerk via r.bolwerk@arboz.nl of neem contact met haar op bij vragen via 06 23 12 38 37. Tot snel! 

Meer informatie?

Wil je graag meer informatie over deze vacature? Dat kan. Wij staan je graag te woord via: